محمدمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

محمد گیان

نظرات (22)

ملیحه
2 مرداد 90 12:19
به به چه شهر سرسبز و قشنگی .دلم خواست بیام اونجا


سلام هر موقع آومدین قدمتون روی چشم
سارا
2 مرداد 90 12:43
وای خدای من چقدر زیباست کاش بتونم یک روزی بیامممممممممممم خیلی دوست دارم


خوشحال میشیم اگر تشریف بیارین
مامان ماهان عشق ماشین
2 مرداد 90 15:41
من یه بار 8یا9سال پیش اومدم سنندج.خیلی جاهاشو دیدم.ازآبیدر بهترین خاطرات رو دارم.ممنون از عکستون.تجدید خاطره شد.


سلام خواهش میکنم باز هم تشریف بیارین
مامان کیارش
2 مرداد 90 16:00
خیلی زیباست .البته مردم سنندج هم مثل شهرشون پاک و مهربون اند.


سلام ممنون شما لطف دارین
مامان بابای روژا
3 مرداد 90 9:02
سڵاوو
وێنه‌کان هه‌ر زۆر جوانن
به‌ڵام له‌به‌ر ئه‌وه‌ی مافی وێنه‌کان بپارێزرێ تکایه‌ ناوی وهێنه‌گره‌که‌ که‌ " کاک ئارمان ئه‌حمه‌دی زاده‌ "س له‌ ژێر وێنه‌کان بنوسن .
سپاس


سلاو بو اویه خوشه ویست
مامان شازده کوچولو
3 مرداد 90 14:52
سلااااااااااااااااااااام
به به چقدر زیباست .
خوبید مادر و پسر عزیز
راستی الان هوای شهر شما چه جوریه؟
موفق باشید


سلام ممنون مرسی هوا خوبه عالی
مامان علي
3 مرداد 90 20:07
سلام.واقعا شهر قشنگيه.خدا كنه قسمت بشه بتونيم بيايم اونجا.
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:23
چه جای زیبایی دلم خواست بیام خوش به حالتون ما که تو این تهران پوسیدیم
سارا
5 مرداد 90 9:47
سلام محمد جونم خوبی؟مامان گلت رو ببوس
معصومه مامان سهند
5 مرداد 90 13:15
سلام خاله جون. شهر قشنگ و زیبایی دارید. خوشبحالتون که از دوود و دم تهران دورید. با اجازتون لینکتون میکنم. شما هم سری به ما بزنید خوشحال میشیم


سلام خاله ممنون شما هم لینک شدین
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 5:05
وااااااااااااای چه جای باصفایی
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 14:43
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم.
مامان حسین
6 مرداد 90 18:59
سلام سلام به به چه جای قشنگی.دلم میخواد بیام واز نزدیک ببینم. محمد جونم خوش به حالت
مامان آنیسا
6 مرداد 90 20:25
سلام عزیزم
کم پیدایین
محمد جان خوبه .خوش به حالتون با این شهر به این قشنگی.
محمد جانو ببوس


سلام خاله خوبی آنیسا چطوره خوبهمرسی
یک دوست
7 مرداد 90 14:40
اس ام اس بخونید جایزه بگیرید یک فرصت استثنایی کسب درآمد از سیستم با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ما این امکان را میدهید که برایتان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنیم. لینک عضویت:http://ads.inpersia.com/users/ref/43834 با تشکر
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 17:33
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید
مامان احسان دانشمند کوچک
8 مرداد 90 10:18
خییییییییییییییییییلی زیباست


سلام خاله مرسی
خاله لطفاآدرس وبتون بنوسین
بابای پرهام
10 مرداد 90 8:55
من چند بار سنندج اومدم ولی فصل بهار نه .خوش به حالتون شهرتون صنعتی نیست و هواش پاک و آسمونش آبیه .... دستتون درد نکنه لذت بردیم . .
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
11 مرداد 90 17:13
سلام مامان مهربون. چه عکسهای زیبایی .لذت بردم انشاالله صدفم زودتر بزرگ بشه بتونم بیام شهر زیباتونو از نزدیک ببینم.
وب زیبایی دارین. آقا پسر زیبا و شیطونی هم دارین .خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشم به منو دخملم هم سربزنین.
ممنون.


سلام خاله جون مرسی که سر زدین خاله آدرسو ننوشتی
مامان نسترن
15 مرداد 90 21:08
سلام مامان محمد جون خوبی؟ نمازروزت قبول. شهر قشنگی دارین . خداقسمت کنه و پسرمنم بزرگتر بشه حتما اون سمتا میایم
مامان گیسو
17 مرداد 90 14:11
سلاممممممممم عزیزم خوبی ؟ محمد جونممممممممم خوبی خاله دلم برات تنگ شده بود یه بوس بده وایییییییییییی خیلی قشنگه خوش به حالتون با این آب و هوای عالی جای منم نفس بکشید رمزو برات گذاشتم دوست جونم
مامان مريم
8 آذر 90 11:56
خوش به حالت كه چشماي قششنگ پسرت به اين منظره ها مي خوره و اونا رو نوازش مي ده من واقعاً ناراحتم از اينكه توي تهرون زندگي مي كنم و به راحتي نمي تونم با پسرم به گردش و تفريح برم و بايد حتماً وقتي بريم بيرون كه شهر كمي خلوت باشه قدر اين نعمت رو بدون و خدا رو شكر كن از طرف من روي پسر گلتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد گیان می باشد