محمدمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

محمد گیان

بازی با کیانا و کانیا

1390/5/1 16:14
نویسنده : مامان
1,976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمد گیان خوبی دیروز جمعه که میخواسم خونه را تمیز کنیم تو رو به خونه عمو نادر پیش دختر عموهات کیانا و کانیا بردم البته چند جا را گفتم ببرمت خودت گفتی نه میخوام برم پیش کانی باهاش بازی کنم منم گفتم باشه بردمت اونجا همش نگران بودم مبادا اذیت کنی با دختر عموهات دعوا کنی برای همین خیلی سفارش کردم ولی نه خدا شکر پسرم دیگه بزرگ شده وقتی زنگ میزدم از زن عموت احوالتو میپرسیدم میگفت اصلا بی تابی نمیکنه از موقعی که اومده داره با کانیا و کیانا بازی میکنن میگفت که صدای سی دی را زیاد کردن دارن میرقصن بازی میکنن سر گرمن.

وقتی که کارهام تموم شد اومدم دنبالت اینقدر بهت خوش گذشته بود به هیچ قیمتی راضی به برگشتن نشدی میگفتی من نمیام دارم بازی میکنم چقدر هم خوشحال بودی از خدا میخوام همیشه اینجوری خوشحال و سلامت باشی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ملیحه
1 مرداد 90 19:47
افرین محمد جان.چه پسر خوبی بودی تتو خونه عمو اذیت نکردی .بزرگ شدی مرد کوچولو
مامان نسترن
2 مرداد 90 10:29
سلام خانومی.ممنونم از لطفت. محمد جون چطوره؟ نمی دونم واقعا دیگه چیکار کنم. دعا کن اشتهای پسرم خوب بشه
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:22
قربونت برم عزیزم الهی همیشه بهت خوش بگذره ممنونم از دلداریت
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 5:04
قربونت برم عزیزم حتماً خیلی بهت خوش گذشته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد گیان می باشد