محمدمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

محمد گیان

محمد و باباش

1389/12/10 16:45
نویسنده : مامان
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

           

سلام محمد جان امروز میخوام از بلاهای که سر بابات در میاوردی برات بگم .بگم که با تمام این کارهای که میکردی و این اذیت کردنهات باز هم ما تا حد پرستش دوستت داریم

 

از اینکه شبها وقتی بابا از سر کار برمیگرده سر ساعت منتظر زنگ دری به محض شنیدن صدای در بدو میری پیشواز بابا  سلام بابا خسته نباشی چی آوردی برام البته یه ساعت قبل از برگشتن بابا به موبایلش زنگ میزدی و سفارشاتتو میگفتی بابا برام شیر بیار کاکاو بیار اسباب بازی میخری برام و................وای از اون روزی که بابا دست خالی ماومد چه قشقرکی را مینداختی حالا .

 

بعد از اینکه بابا می آومد و شام را می خوردیم وبعد از دیدین کارتونهای جنابعالی میگفتی باید با من بازی کنین

بابا من جومونگم تو هم اسب منی بله دیگه مثلا بابات میخواست استراحت کنه مگه میذاشتی تو شیطون این جومونگی که میگم یه سریال کره ای بود که اون موقعه ها از شبکه سه پخش میشد متاسفانه شده بود اسطوره تمام بچه ها یکیش هم جناب عالی.

این بابای بیچاره باید دولا میشد و توهم سوار میشدی و شمشیر میزدی من جومونگم هیچ کس هم که حق اعتراض نداشت .توی روز هم هر خراب کاری که میکردی همه را مینداختی گردن مادرت بابا گلاله شیشه را شکست  گلاله آب را ریخت روی فرش عجب ناقلای بودی تو ما هم دیگه عادت کرده بودیم به محض گفتنش میدونشتیم تمام این کارها از خودت سر زده .

 

محمد گیان بابا وقتی از سر کار میاومد خسته بود و دوست داشت استراحت کنه ولی با تمام این حرفها عاشقانه داشت باهات بازی میکرد و از بازی کردن با تو هیچ وقت خسته نمی شد و میگفت شاد بودن محمد خستگی را از تن من بیرون میکنه .


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آوا
11 اسفند 89 1:09
مریم
11 اسفند 89 2:38
سلام دوست جونی تو هم دست کمی از من نداریها شیطون


سلام ای ول
سارا
11 اسفند 89 9:38
امیدوارم خدا بابای خوبش رو براش حفظ کنه وسه تایی کنار هم شاد باشید


سلام ممنون از دعای قشنگت
مامان شایلی
11 اسفند 89 13:21
سلام... محمد گیان رو ببوس


سلام مرسی
ملیحه
11 اسفند 89 16:16
ای جانم محمد شما هم مثل ارتین عاشق سواری هستی اونم ازاین نوع!!!


سلام خاله
مامان آنیسا
11 اسفند 89 17:48
سلام محمد جان از اینکه به آنیسا سر میزنی واقعا ممنونم وتورو حتما به لیست دوستهای آنیسا اضافه میکنم امیدوارم در کنار مامان وبابا همیشه شادو سلامت باشید


سلام ممنون
مامان روژین
12 اسفند 89 0:22
سلام . خدا محمد گیان رو براتون نگه داره . هزار ماشاا... ممنونم که به وبلاگ ما اومدید و نظر دادید . ولی ما کرد نیستیم . درسته اسم روژین یه اسم کردیه ولی ما این اسم رد به خاطر معنی زیبایی که داشت و به خاطر اینکه به دلمون نشست برای دخترمون گذاشتیم . باز هم ممنون.

سلام واقعا که اسم قشنگیه نامدار باشه انشالله
مامان شازده کوچولو
13 اسفند 89 15:40
سلام عزیزم خوبی خاله ؟ قربونت برم کارات مثل محمدرضای منه ، فداتون بشم این بابایی ها گناه دارن ولی چه کنن عاشق شمان امیدوارم همه باباهای مهربون همیشه سالم و پرانژی باشند


سلام رفیق خوبی از دوست داشتن زیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد گیان می باشد