محمدمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

محمد گیان

نگرانیم

1389/11/27 12:31
نویسنده : مامان
1,229 بازدید
اشتراک گذاری



Heart Divider
Heart Divider

 

محمد جان چند وقتیه خیلی بی حوصلگی میکنی پر خاشگر شدی اسباب بازیهات را پرت می کنی نمی دانم مشکل از کجاست و چکار کنم . 

 


Bears and hearts
 
Bears and hearts

 

باور کن اطرافیان هم هر کدام یه جیزی میگن  بچه است نگران نباش بعد یه مدت خودش خوب میشه ء به خاطر اینکه تنهاست و از این حرفها ............

 


Purple Butterflies
 
Purple Butterflies

 

باور کن هرکاری هم از دستمان بر بیاد کوتاهی نمیکنیم  ولی هر روز بدتر از دیروز الان که تمام فیلم نگاه کردن ما شده دیدین کارتونهای جنابعالی وقتی هم از دیدن کاروتون خسته می شی میگی که فقط باید با من حرف بزنی بازی کنی و..........

birds
 
birds

 

غذا خوردنت که هیچ اصلا چیزی نمی خوری بی اشتهای .به زور هم که نمیتونیم بهت غذا بدیم آخه مرد حسابی یه کمی هم به فکر ما باش این جور نمیشه که

 


butterfly
 
butterfly

 

حالا انشالله شاید امروزیا  فردا ببرمت پیش یه دکتر خوب  به خدا اینقد هم دکتر بردیمت دیگه هم خودت هم ما خسته شدیم  یه بار قد یه بار وزن و.............

 

دیگه نمیدونم چی بگم فقط نگرانم همین.


butterfly
butterfly

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فرشته
27 بهمن 89 12:33
سلام عزیزم نگران نباش من فکر می کنم یه خوده اینجور رفتارها طبیعیه اما نظر یه دکتر رو هم بدونید بد نیست .............وای اگه خواهر زاده منو ببینید چی می گید ؟


سلام خدا حفظش کنه
سارا
27 بهمن 89 15:16
سلام مامان محمد منم پسر بزرگ من طاها تقریبا همسن گل پسر شماست می دونی خانمی اون هم از این کارها خیلی می کرد یکسره پای کارتن بود مدام بدقلقی می کرد تازه من یک پسر دیگه هم دارم پرهام 5/1 می دونی ربطی به تنهایی نداره اینو که می گم ناراحت نشی عزیزم راجع به پسر خودمم می گم ما خیلی به بچه ها بها می دیم تمام خواسته هاشو برآورده می کنیم اونها هم یک جورهایی از ما باج می گیرند یک مدتی به کارهاش کم محلی کن وقتی بهانه می گیره خودتو بزن به اون راه بهش بگو وقتی بهانه می گیری دوستت ندارم زشت میشی در مورد غذا هم اصلا بهش اصرار نکن غذاشو بذار بگو نمی خوری باشه من وبابا که گرسنه ایم می خوریم
ببخشید زیاد حرف زدم این تجربه خودم بود وجوابم داد[hr
سلام ممنون از راهنمایت تشکر
سارا
27 بهمن 89 15:18
با اجازه لینکت کردم


تشکر من هم با اجازه شما را لینک میکنم
مامان آنیسا
27 بهمن 89 15:54
سلام عزیزم به نظر من اصلا جای نگرانی نیست شاید اقتضای سنشه انشاءا... درست میشه شاید هم چون زیاد حساسیت نشون میدی لجبازی میکنه به هر حال اگه طولانی شد با دکتر مشورت کن


سلام ممنون باشه چشم
ملیحه
27 بهمن 89 21:46
نگران نباش عزیزم .کار خوبی می کنی از دکتر مشورت می گیری. من یه کتاب خوب دارم به اسم (چگونه با کودکم رفتار کنم از دکتر گاربر) .خوبه اگه داشته باشیش بدرد خوره.


سلام باشه ممنون
نسترن
28 بهمن 89 15:37
سلام عزیزم.نگران نباش. آرین منم این جوریه. اما با دکتر که مشورت کردم گفت از تنهاییه. دوست داره باهش بازی کنی. یه خانوم دکتری توی نی نی سایت کلوپ داره می تونی سوالاتتو ازش بپرسی. خوب راهنمایی می کنه
ملیحه
29 بهمن 89 14:26
نسترن
30 بهمن 89 10:25
سلام.نگرانی مامان گل برطرف شده؟


سلام تا حدی ممنون از اینکه سر میزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد گیان می باشد