محمدمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمد گیان

تشکر

1389/11/16 12:02
نویسنده : مامان
984 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

از تمام دوستانی که تولد من را از طریق وبلاگم و ایمیل و  و اس ام اس به من تبریک گفتند تشکر فراوان میکنم و ممنون . ...

وهمچنین از عزیزانی که در جشن تولد من حاضر بودند تشکر

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شازده کوچولو
16 بهمن 89 15:42
تولدت مبارک عزیزم.


ممنون رفیق انشالله عروسیت
مامان فرشته
16 بهمن 89 18:05
می شه عکس های تولدو بزارین منم ببینم


سلام خاله چشم امروز یا فردا میزارم
مامان الی
17 بهمن 89 1:36
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی



سلام ممنون آراد جون چطوره
نسترن
17 بهمن 89 12:25
مبارکه عزیزم. تولدت مبارک .الهی 100ساله بشی خاله


سلام خاله نسترن ممنون آرین جانو ببوس
فرشید
26 بهمن 89 0:39
سلام بر محمد و بابای محمد(م)محمد جان تولدت دعوت نبودیم انشاالله عروسیت از طرف خودم و خانوادم تولدت رو بهت تبریک میگیم تولدت مبارک

سلام عمو فرشید شرمنده همین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد گیان می باشد