محمدمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

محمد گیان

پس از چند ماه دوری...و اما محمد گیان

1391/7/1 13:06
نویسنده : مامان
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خداوند بخشنده مهربون به نام خدایی که بهترین ها را به من بخشید همسری مهربان و دلسوز و پسری دوست داشتنی و شیطون خدا جون از هرچه که به من داده ای تو را سپاسگزارم.

 

محمد گیان گلم چند وقتی است که خاطرات شیرین زندگیمان را به قلم نیاوردم ‏‏ ‏احساس کردم دلم برای نوشتن برای تو تنگ شده ولی نمیدونم چرا دست و دلم به قلم نمیره انشالله به زودی خاطرات شیرین کودکیتو برات مینویسم .

عرض سلام و ادب دارم خدمت تمام دوستان عزیز و گلم امیدوارم که حال همتون خوب باشه و ممنون از اینکه ما را فراموش نکردی

 


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی خوشتیپ
15 آبان 91 14:11
سلام محمد جون.خوبی عزیزم.چه عکسای قشنگی گرفتی.ماشاالله مردی شدیا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد گیان می باشد