محمدمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

محمد گیان

باور کردنی نیست

1390/2/7 13:16
نویسنده : مامان
2,107 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام امروز صبح که به وارد اینترنت شدم و وبلاگ محمد گیان را باز کردم تا ساعت 10صبح بازدید کننده 13 نفر بود به خاطر یه کار ی رفتم بیرون آومد باز هم سر بزنم تا ببینم اگر کسی پیامی داده من جوابشو بدم  .چشمم که به تعداد بازید کننده ها رسید برق از سرم پرید تعداد بازدید کننده امروز 270 نفر بعد 270 نفر بیان سر بزنن و یه پیغامم هم نزارن به نظر شما جالب نیست

شاید مشکل از سرور سایت باشه

صد در صد یه آدم مریض که نمی دونم چه هدفی داره این کارو میکنه  آمار شد 330 نفر این وبلاگ از روزی که درستش کردم همیشه بین 30 الی 70 نفر بازدید کننده داشته

این آمار واقعی نیستش تا بسوزه اونیکه این کارو میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا
7 اردیبهشت 90 11:30
سلام عزیزم تعجب نکن من یکدفعه ساعت 12 شب آنلاین بودم بضی وبلاگها توی یک دقیقه یکدفه 400 تا بازدید کننده داشت کلی تعجب کردم


سلام خاله نمی دونم والله آلان شد 320 نفر یه نفر میخواد ما اذیت کنه
زينب عشق مامان و بابا
7 اردیبهشت 90 11:56
سلام حالا اينكه خوبه يه روز براي اينكه وب زينب رو خراب كنند آمارشو تاحدود3000تا رفرش زده بودند .خدا همه بيماران رو شفا بده


سلام خاله زینب جان خوبه

خاله چی گیرشون میاد
مامان حسین
7 اردیبهشت 90 12:11
سلام عزیزم
خانومی بی خیال
بذار اگه کسی میخواد اذیت کنه اینقدر سایتت را باز و بسته کنه که خسته بشه.


سلام خاله اینها بیکارن به خدا


مامان ماهان
7 اردیبهشت 90 13:48
دوست جونم اصلا اهمیت نده



سلام باشه چشم
سمیرا مامان سپهر
8 اردیبهشت 90 9:07



سلام ممنون که سر زدی
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 2:18
سلام عزیز دلم
وایییییییی از مشکلات این سایت نگو که می خوام برم سر به بیابون بزنم
باز خوبه حرفهای بد برات ننوشتن
ما که از همه جا بی خبر می آییم تو سایت و کامنت ناجور پاک می کنیم


سلام خدا راشکر تا حالا نداشتم
سارا
10 اردیبهشت 90 10:14
سلام محمد جونم خوبی؟مامان بابای گلت چطورن؟


سلام خاله شما خوبین دوستام چطورن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد گیان می باشد