محمدمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

محمد گیان

میخوام برم قزوین

1390/1/21 11:16
نویسنده : مامان
1,483 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام محمد گیان

محمد گیان امروز که عکسهاتو و فیلم جشن تولدتوکه روی سی دی بود گذاشته بودیم برات تا ببینی به یه عکسی گیر دادی که اون موقع 6 ماهت بود و توی حیاط خونه ایکه در قزوین بودیم و تو بغل بابات بودی گرفته بودیم که اونجا کجاست  و خونه کیه .

گفتم این همان خونه ایکه در قزوین داشتیم آخه گل پسر تو متولد شهر قزوین هستی و تا هشت ماهگیت در قزوین بودی و بعد از اینکه بابات از محل کارش جابجای  گرفت ما به شهر خودمان سنندج بر گشتیم .

محمد گیان تو گیر داده بودی که یالله من اون خونه را میخوام و میخوام به قزوین برم زود باشین منو ببرین اونجا ولکن هم نبودی که تا اینکه به محل کار بابا زنگ زدی و میگفتی که بابا زود با ماشین بیا من میخوام برم قزوین  حالا بابا تعجب کرده بود که جریان چیه قزوین چرا و من ماجرا را برش گفتم و اون هم گفت باشه من سر فرصت میبرمت شهری که به دنیا آومدی رو بهت نشون میدم .

محمد گیان تو در 1386/11/15 ساعت 16.45 دقیقه در بیمارستان تامین اجتماعی شهر قزوین با زایمان طبیعی به دنیا آومدی .و قدم روی چشم ما گذاشتی و حالا بعد از سه سال تازه میخوای به قزوین برگردی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حسین
21 فروردین 90 11:22
سلام به خاله و محمد عزیزم
خاله میخوای بری زادگاهت را ببینی؟
خیلی عالیه.


سلام خاله نمی برن منو
مامان فرشته
21 فروردین 90 12:16
سلام عزیز خاله
قربونت برم اگه رفتی قزوین من کرجم یه سر هم پیش من بیا


سلام خاله خوبی دخملت چطوره چه دخملی بشه این دختر نازت
زينب عشق مامان و بابا
21 فروردین 90 16:36
خوب ببريدش ببينه شايد خالي از لطف نباشه هم فاله و هم تماشا


سلام میبریمش
مامان زهرا نازنازی
21 فروردین 90 19:26
نسترن
22 فروردین 90 9:57
سلام خاله جون. قربونت بشم می خوای بری محل تولدتو ببینی. خوش بگذره
زينب عشق مامان و بابا
22 فروردین 90 15:31
محمد جان رفتي قزوين


سلام خاله نه هنوز
سارا
23 فروردین 90 2:15
به به چه پسر با غیرتی آفرین خاله بوسسس
مامان ماهان
23 فروردین 90 10:49
الهی ........... خواهرهای منم تو قزوین زندگی میکنن


سلام خاله ماهان جان چطوره
الی
28 فروردین 90 23:57
سلام اقا محمد گل چه بانمکی توپسر
انشاله وقتش که شد باباجون ومامان جونی میبرنت قزوین وزادگاهتو میبینی



سلام خاله ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد گیان می باشد